7 barn som fattas

Första träffen med mammagruppen.

Vi berättar alla om våra förlossningar och så är det den näst sista mammans tur. Hon har förlorat 7 barn innan hon äntligen fick en levande dotter. Alldeles för tidigt född 600 gram stor överlevde hon mot alla odds.

Vad ska man säga? Allting annat bleknar. Hur överlever man något sådant?

7 svar to “7 barn som fattas”

  1. Tisalen Says:

    ojdå fy fan shit
    mina problem kändes med ens väldigt futtiga

  2. Tingeling Says:

    Nej men herregud.
    Det är inte utan att man undrar varför vissa ska prövas så sanslöst hårt?
    Ofattbart att man kan gå igenom en sådan sorg och förlust så många gånger och komma ut på andra sidan.

    Man tystnar inför livets hårdhet.

  3. Paprika Says:

    Åh fan. Jag blir yr bara av tanken. Det ska till en stark person att orka och våga prova, gång efter annan. Har svårt att se hur jag själv skulle kunna hantera sådana tragedier.

  4. Kapybaran Says:

    Hjärtat stannar till och maggropen blir det iskallt.
    Saknar ord och pussar istället mina fina tre extra mycket.

  5. Mamma 2.0 Says:

    Det är ofattbart. Maken har en fd jobbarkompis som mist 5 men nu äntligen äntligen fått ett levande barn. Jag vill bara gråta när jag tänker på deras kamp för att få ett barn.

  6. AF Says:

    Gaaa, 7 stycken. Tolkar som det var sena också, eller?

    /AF

  7. Anna-Bell Says:

    Åh fy. Tack Gode Gud att de fick ett levande barn till slut.

Kommentarer är stängda.