Vargjakt

Jag är för upprörd för att kommentera vargjakten. Jag har filat på ett inlägg men låter det vara.

Jag tänker bara berätta att jag och en kursare en gång räknade på hur många jägare det behövs för en livskraftig stam, och kom fram till att det räckte med några hundra stycken, så jag tycker att jakten kan börja snart.

3 svar to “Vargjakt”

  1. Malin Says:

    Det gick mycket fort för dem att jaga de 27 vargarna. Knas.

  2. crrly Says:

    Hej!! Jag fastnade här… ett bra tag. Har tidigare sett dig hos Tinsel, för länge sen.

    Vad underbart roligt att du har fått två söner, stort grattis! Men usch och fy för att må så pissigt som du gör/har gjort! Det låter onekligen som en depression och jag hoppas att du snart kan få ordentlig hjälp.

  3. Snotty Sue Says:

    Hej!

    Den 17 Januari kl 14:00 ska en manifestation hållas! Det är ytterst viktigt att vi är många den dagen. Jag ber om hjälp här. Även om DU inte kan komma kanske du känner någon som kan? Ni som är med i FaceBook kan använda er av linken nedan. Klicka på länken eller kopiera den och sätt in den i ditt adressfönster och bjud in mer folk, uppmana dom att i sin tur bjuda in fler. Så att stafettpinnen förs vidare hela tiden. Har ni frågor så maila till vargmanifest@gmail.com. Tack för er hjälp!

    http://www.facebook.com/event.php?eid=263619581162&ref=mf#/event.php?eid=243959427594&index=1

Kommentarer är stängda.