Donera mera

Den här gången blir det nog donation med känd mottagare. En vän till mig har en bror som i många år försökt bli gravid (eller rättare sagt hans fru) Det har inte lyckats och nu återstår äggdonation.

Donationen kommer i så fall att ske i Umeå, och det blir en korsdonation.

Det som återstår är att se om Umeå går med på de krav jag lyckats förhandla mig till här på Huddinge. Det vill säga, ingen spray och inga p-piller. Och att de inte tycker att jag är för gammal.

Fortsättning följer

2 svar to “Donera mera”

  1. Hanna A Says:

    Av nyfikenhet, vad är för gammalt i Stockholm?
    Jag har en vän som nog kommer försöka med donation om deras sista ivf-försök inte lyckas nu. Jag vill gärna donera men inte nämna det om jag ändå är för gammal. Jag blir 38 i år och har själv en halvårsbebis.

  2. Tisalen Says:

    Du är bara helt fantastisk som gör detta

Kommentarer inaktiverade.


