Kattis

Nej. Att jag har träffat någon jag tror mig vilja leva länge med förändrar inte min syn på Kps och NFTs görande.

Jag ser det inte som problematiskt att de ganska snabbt bestämde sig för varandra, och att de träffades med barnen närvarande.

Jag ser det som problematiskt att de bara några veckor efter att barnens liv kastats om totalt delade säng, och att mina barn direkt fick dela rum med sin ”nya syskon”. Jag ser det som ett problem att barnen väldigt lite fick vara ensamma med sin pappa precis i början när allt var nytt och konstigt. För egen del ser jag det som ett stort problem att Kp i kommunikation med mig höll med om att barnen borde få sova själva med honom i början, och sedan sket totalt i vad han hade sagt.

Jag ser det också som en aning problematiskt att Kp kastar sig in i saker väldigt fort precis som sin far. Men där kan jag ha helt fel. Det kan vara så att han och NFT lever hela livet tillsammans, och det är vad jag hoppas på. Jag vill inte vara en bitter olyckskorp, utan jag försöker hoppas att han är vuxen nog att veta vad han gör när han köper ett hus tillsammans med någon efter relativt kort tid.

5 svar to “Kattis”

  1. Helga Says:

    Jag håller med dig fullständigt, och jag tyckte att kommentaren du syftar på var väldigt märklig.

  2. Kattis Says:

    Jag förstår. Hur skulle du själv göra, tror du, om din nya kärlek bad dig att flytta ihop med honom imorgon eller nästa vecka? Skulle du satsa eller sejfa och vänta och se?

  3. kattmamman Says:

    Han skulle inte be mig flytta ihop med honom nästa vecka, om han gjorde det skulle han inte vara den han var

    Vi är kanske på väg dit, men vi är inte där av en rad skäl.

  4. Kattis Says:

    Tack för svar.

  5. Anna-Bell Says:

    Att vara särbos kan ju vara strålande, speciellt så där i början och absolut när man sedan tidigare har barn. MAn borde skynda långsamt tänker jag.
    Kanske är det hennes(NFT:S) regler som gäller? Vidare blir jag både arg och rädd bara av tanken på att någon annan skulle bestämma över det som gäller MINA barn. Kp borde följa det han har sagt, tycker jag!

Kommentarer inaktiverade.


