död telefon

Och precis när jag hade fått ihop ekonomin på öret så la min telefon av. Jag har varken råd eller tid att fixa det nu.

Varför var det en bra idé att inte ha fast telefoni nu igen? Kan någon påminna mig.

3 svar to “död telefon”

  1. Astrantia Says:

    Är det själva telefonen som har lagt av och du bara behöver en oglamorös telefon att ha sim-kortet i så du kan prata och skicka sms så kan låna en av mig på obestämd tid. Bara hör av dig.

  2. kattmamman Says:

    Tack!

    Efter X antal utbrott och sedan snälla klappar och isärplockning och torkning av hela insidan fungerar telefonen mirakulöst igen.

  3. Astrantia Says:

    Vad bra!
    Men om den skulle krångla igen och du inte vill köpa en ny på en gång så säg till. När vi köpte äldsta dotterns telefon för ett år sedan så fick vi en annan telefon på köpet och även om den är en oglamorös sort så funkar den ju att ringa och messa med och jag skulle bara bli glad om den kom till användning.

Kommentarer inaktiverade.


