Två graviditeter

Två graviditeter har mina ägg gett upphov till. Jag var tvungen att sätta mig i en fåtölj utanför kliniken och gråta, glädjetårar. Fy fan vad häftigt!

Läkaren frågade om jag kunde tänka mig att donera en gång till, och trots att jag sa aldrig igen, ska jag nu fundera ett varv till.

9 svar to “Två graviditeter”

  1. WildaMathilda Says:

    Holy cow!!! Fasiken, vad roligt!!!

    Kramar på det

  2. Kajsa/Spenatmamman Says:

    Så otroligt häftig! Du har gett dessa familjer en fantastisk gåva.

  3. MOE Says:

    Det är så otroligt bra och glädjande!

  4. Mary Says:

    Vilken grej! Vad härligt det måste kännas!

  5. Kattis Says:

    Fan vad häftigt!!! Sjukt bra gjort!

  6. Malin Says:

    Oj vad häftigt! Och så skönt efter allt du fått gå igenom när du gjorde det!

  7. Paprika Says:

    Det är helt enormt. Jag bockar och bugar mig för dig och din hjälteinsats.

  8. Anna-Bell Says:

    En till som bockar! Du är en hjältinna av stora mått!

  9. Jessica E Says:

    GUd vad härligt!! Vilken fantastisk insats du har gjort och vilken glädje och gåva du har gett en annan kvinna.

Kommentarer inaktiverade.


