rätt

Det här är ett inlägg jag glömt att skriva från min donation.

När jag låg i sängen efter äggplocket så hörde jag hur läkaren kom in till ett annat par (det är bara skynken mellan sängarna) och berättade att de inte fått ut ett enda ägg från henne. Jag hade sett dem i väntrummet innan och sett hur förhoppningsfulla de varit och hört hur de skojade om att barnet skulle få hans näsa. Nu fanns det inget hopp kvar för dem med egna ägg. Läkaren trodde inte att det skulle gå att göra något annorlunda hon hade helt enkelt inga fungerande ägg. Och han föreslog att de skulle använda sig av donerade ägg i stället. Och då, trots att jag hade ganska så ont så kände jag hur rätt det var att göra det jag just hade gjort.

3 svar to “rätt”

  1. paprika Says:

    Åh, fy det gick som en skräckrysning genom hela mig när jag läste. Vilket besked att få, i det läget.

    Ja, du har gjort en hjälteinsats, det är ett som är säkert.

  2. WildaMathilda Says:

    Ja, helt rätt gjort!! :o)

    Kram

  3. Anna-Bell Says:

    Hurra vad du är bra!!

Kommentarer inaktiverade.


