Gamle svarten

Det är lite trist att konstatera att den mest bestående manlige relationen i mitt liv just nu har fyra ben och svans. Men fan vad jag älskar honom min gamle svarte häst.

Det finns ingen som är så vacker som han, och när vi verkligen får till det tror jag att vi skulle ha chans på OS-arenorna. Fina, fina älsklingen.

7 svar to “Gamle svarten”

  1. L Says:

    Egen pålle?

  2. kattmamman Says:

    Nä inte alls. Men jag älskar honom ändå.

  3. soodan Says:

    han är lätt världens finaste :)

  4. kattmamman Says:

    Det fina med hästar är man kan dela dem med andra, det är nästan bara en bonus om fler gillar dem. Så länge du inte får för dig att du ska börja rida honom igen…

  5. soodan Says:

    bara nån gång ibland…kanske? om jag får?

  6. kattmamman Says:

    Hmm, jo kanske, någon gång. Så storsint kan jag vara.

    Särskilt när jag är borta… Haha

  7. Anna Says:

    Jag tillhör ju också den herrens fanclub! Men för mig räcker det med att få ge honom några äpplen varje vecka :-)

Kommentarer inaktiverade.


