Tablettreflektioner så här långt

Idag är jag knappt bakis alls. Trots fortsatt samma nivå på tablettintaget.

Tyvärr har jag fortfarande ångest på kvällarna. Inga tappa-andan-attacker men ändå stor klump i bröstet.

Jag har inte gått upp i vikt och har inte blivit hungrigare.

Jag fortsätter på samma dos ett tag till, men tänker utöka den när två veckor har gått. Jag äter fortfarande lägre dos än vad FASS rekomenderar som lägsta dos. (jag som själv reglerar mitt tablettintag)

3 svar to “Tablettreflektioner så här långt”

  1. Ullah Says:

    Du borde inte reglera detta själv. Ta kontakt med en expert!

  2. kattmamman Says:

    Jag vet. Det är bara så förbannat jobbigt att man inte kan gå till en legitimerad läkare och få den hjälp man behöver, utan förutom all annan skit ska behöva leta själv efter någon som sköter sitt jobb.

    Men jag måste göra det, om inte annat för barnens skull.

  3. kattmamman Says:

    Och med den hjälp man behöver menar jag de rätta remiserna. Jag anser inte att en allmänläkare ska klara allt. Men han borde inse sina begränsningar och skicka mig till någon som kan.

Kommentarer inaktiverade.


