pedofilkänningar

Varför blir jag alltid misstänksam när någon kryssat i att han inte har barn, men vill att tjejen han träffar har barn? (på dejtingsajten så klart)

Jag får genast pedofilkänningar . Säkert ogrundat, men de får leta efter en annan mamma.

6 svar to “pedofilkänningar”

  1. Mary Says:

    Fyller de i att de aktivt önskar det, eller bara att det är OK? Om det är det första kan jag också tänka att det är lite konstigt.

  2. kattmamman Says:

    De önskar aktivt bara träffa kvinnor som redan har barn ja.

  3. Kattis Says:

    Hmmm, ja jag hade oxå tänkt som du.

  4. Anka Says:

    En kompis till mig, som inte har några barn, skulle helst träffa en kille som har. För hon tänker att hon själv nog bara hinner få max ett, och i så fall är det bra om det redan finns syskon. Kan det vara nåt sånt? (Fast jag skulle nog också backa.)

  5. kattmamman Says:

    Det finns säkert många bra anledningar till att de vill träffa en tjej som redan har barn, säkert många fina och bra skäl.

    Men jag skulle nog vilja ha en förklarande rad i presentationstexten i alla fall.

  6. Ewelinn Says:

    Låter märkligt, chansa inte på en sån.

Kommentarer inaktiverade.


