Hur man skrämmer bort män.

Det finns tre killar som jag mailat med ett bra tag. De svarar alltid väldigt fort och är flörtiga på mail. Själv är jag inte så intresserad av brevvänner, även om jag kan bli ”kär” i någon bara på hur han skriver, jag vill träffas och se vem det verkligen är som gömmer sig bakom tangenterna.

För några dagar sedan skrev jag till alla dessa tre och berättade vad jag ägnat de senaste dagarna åt, nämligen att ha svåra panikångestattacker. Ingen av dem har hört av sig igen.

Jaja, det är ju också ett sätt att se vad de går för. Jag fattar att de blir skrämda, men panikångest det har jag, i högsta grad ofrivilligt men ändå.

2 svar to “Hur man skrämmer bort män.”

  1. T Says:

    Fast jag förstår inte. Varför känner du att du måste berätta om din panikångest? vem som helst skulle väl bli lite tveksam om den man ev ska på dejt med drog upp den allra krångligaste sidan av sig själv, innan man ens träffats en enda gång.

  2. kattmamman Says:

    Fast jag tycker nog att de här typerna som mailar väldigt flörtigt men inte är så sugna på att träffas är rätt trista. Det blir liksom lite larvigt att avsluta ett mail med ”dröm om mig” när jag inte vet hur de ser ut. Dessutom, om vi nu ska brevväxla i evigheter vill jag faktiskt inte dölja någonting, ta mig som jag är eller låt bli.

Kommentarer inaktiverade.


