Självpepp

Just nu tycker jag att jag är skitdålig på det jag gör, så jag behöver visst peppa mig själv.

Under tiden som jag jobbat på det här exjobbet har jag för sjutton skilt mig. Hela min livssituation har förändrats, jag har inte längre någon inkomst, jag är halvtids-ensamstående mamma till två barn under fem år, jag sköter ett helt hus själv.

Det är fanimig fantastiskt att jag överhuvudtaget gjort någonting. Och det kommer att bli ett godkänt exjobb. Förmodligen inte högsta betyg som den duktiga flickan hade tänkt sig, men jag kommer att leva vidare. Nöj dig nu!!!

2 svar to “Självpepp”

  1. Helga Says:

    Pepp, pepp! Man måste inte ha högsta betyg i allt jämt. Det finns något som heter good enough, och det duger alldeles utmärkt.

  2. Kattis Says:

    fan, du har väl varit (och är) starkare än de flesta skulle varit i omvänd situation! du inspirerar till styrka.

Kommentarer inaktiverade.


