Slut

Jag har precis tagit min sista SSRI-tablett. Kanske för alltid kanske bara för en tid.

Efter tentan har jag inte haft någon ångest, så det var nog faktiskt hederlig tentaångest.

5 svar to “Slut”

  1. Ullah Says:

    Hoppas att du fortsätter att rapportera om detta.

  2. kattmamman Says:

    Så klart jag gör det här i min totala navelskådarplats

  3. AF Says:

    Jag har insett att jag alltid kommer att reagera på jobbiga situationer med ångest. Men så länge den bara dyker upp då och inte i mitt vardagsliv så kan jag leva med det. Tänker lite som att alla har nåt sätt att hantera jobbigheter på och detta är mitt…
    Tar den över igen får jag naturligtvis ta tag i det igen!!!

  4. kattmamman Says:

    Jo men så är det. Tentaångest, eller ångest inför en hopplektion helt ok.

    Försvunnen sömn och panikångestattacker inte ok.

  5. AF Says:

    Nej precis! Fram för fler grader i helvetet! ;-)

Kommentarer inaktiverade.


