donation

Jag får så väldigt många fina kommentarer både här och på FB när jag skriver om min donation. Jag vill verkligen tacka för dem, och så vill jag bara säga att ni inte behöver berömma mig så mycket, jag skriver bara för att informera inte för att inhösta större hjältegloria.

Fast det är klart beröm är alltid kul! Men som sagt, det är inte det jag fiskar efter när jag rapporterar.

4 svar to “donation”

  1. Tisalen Says:

    En sak ska du veta, jag berömmer dig INTE för att jag tror att det är vad du vill höra när du skriver om donationen. Jag berömmer dig ENBART för att jag tycker att du gör något riktigt stort och osjälvikst. Du gör något som jag inte känner mig beredd att göra. Du imponerar på mig.
    Du är en fin människa.

  2. Tisalen Says:

    kram föresten ;)

  3. WildaMathilda Says:

    Hahahaa! Jodå, jag VILL berömma dig men bara för att få dig att verkligen, verkligen, verkligen förstå hur galet tacksamma mottagarna är. Du förändrar ju de facto deras liv till det bättre. Bara att du ställer upp inger såna som jag ett STORT hopp om framtiden.
    I mina ögon finns det ingen vackrare handling än det du gör. Du inger hopp, förändrar liv och bidrar till att mer kärlek på jorden skapas. Det blir inte finare än så.

    Så jag berömmer!

    Kram!

  4. Anonym Says:

    Och jag håller med båda ovanstående kloka kommentarer. Vilken grej för de som får ta emot dit/dina ägg! Jag blir faktiskt tårögd när jag tänker på det.

    KRAM Helena B

Kommentarer inaktiverade.


