fortsatt ångestfritt

Jag mår inte bra alls. Det är svårt att riktigt veta varför.

Kursen jag läser nu är fördjävlig och jag hatar den inifrån och ut. Jag är för gammal för att vara tentastressad.

Jag har huvudvärk och är väldigt yrslig, typiska utsättningssyndrom för min medicin.

Jag har startat hormonbehandling delux inför äggdonationen.

Jag skulle behöva plugga hela helgen. Men igår var det fotboll med kollegorna, och jag har i skyddat inlägg skrivit om varför jag ville gå på det. Ikväll ska vi ha grannfrumiddag här hemma. Jag har upplåtit mitt hus och kan liksom inte ställa in. Nu borde jag ägna mig åt städning förresten för den har blivit sorgligt åsidosatt i pluggstressen.

Slutknorren på det här eländesinlägget är att jag trots att allt är jävligt jobbigt och stressigt, så har jag inte en gnutta ångest och jag sover på nätterna. Jag kan formulera mina problem för mig själv och hitta på lösningar som kanske håller. Jag kan se att om de inte håller så kommer varken min värld eller någon annans värld att gå under. Ännu så länge är jag långt ifrån nere på noll i medicinintag men det verkar lovande för tillfället.

