illamående?

Jag går omkring och inbillar mig att jag mår illa. Ungefär som man inbillar sig det när man vill vara gravid. Den här gången tror jag att det beror på nedtrappningen.

Men eftersom jag började igår så är det väl inte rimligt att kroppen redan känner av det? Jag har dessutom bara minskat från 30 mg till 20. Så det är ju ingen direkt stor minskning. Om jag hade slutat tvärt kanske jag redan hade känt av det?

Annonser

3 svar to “illamående?”

  1. Lisa Says:

    Från 30 till 20. Det är ju en rejäl minskning, 33% närmare bestämt. Jag äter kortison och när jag ska minska på de tabletterna minskar jag med ca 10% för att jag inte ska känna av det.

  2. J Says:

    Det kan absolut vara minskningen. De är djävulska att sluta med.

  3. kattmamman Says:

    Det gick över när jag slutade tänka på det och dessutom åt lunch… Det är lite för tidigt för reaktion. I övermorgon kanske eller så…

Kommentarer inaktiverade.


%d bloggare gillar detta: