Ragg

Nu tänker jag vara så där oattraktivt skrytsam igen. Klockan halvfyra nyss hemkommen från glitterfest  som avslutades på Café Opera, inte ett dugg nykter är jag. Men uppraggad av ställets absolut snyggaste kille.  Jag har hånglat och avböjt både att följa med honom hem eller låta honom komma hit. Jag berättade att jag var frånskild småbarnsmamma men han villle ändå ha mitt nummer. Jag tror inte en sekund att han kommer att ringa, men jag är otroligt smickrad. Sånt behöver en förortsmorsa ibland.

Han var så snygg så det finns inte, en sån där som en sån som jag aldrig har en chans på i verkligheten. Och oj vilken kropp han hade. Jag kanske skulle följt med honom hem ändå? Nä jag är ganska nöjd när jag sitter här med mina katter och ska gå och lägga mig själv i min egen säng. Nöjd med att han såg mig och nöjd med att jag nöjer mig med det.

6 svar to “Ragg”

  1. WildaMathilda Says:

    Härligt!!
    Det där var så skrytsamt att du blir om möjligt ÄNNU snyggare! ;o)
    Han kommer att ringa tror jag.

    kram

  2. Maja Gräddnos Says:

    AVUNDSJUK!!!!

  3. inger Says:

    låter som en lyckad kväll!
    fast du vet väl att det är när du ber om att folk ska reta upp sig som ingen kommer att reta upp sig? det är ju när man visar sitt rätta jag spontant och ärligt som folk retar sig…….

  4. kattmamman Says:

    Vilket som. Jag varken försöker reta upp någon, eller låta bli. Jag bara bloggar.

  5. Lisa Says:

    Jo, såna där tillfällen är härliga. Kan bara säga att jag som svenska med normal-utseende (ej särskilt blond, men lång) har det härligt i Italien. I alla fall fram till 35-års åldern. Jag minns särskilt en kväll på ett diskotek där jag passerade två unga killar och den ena säger till den andra (på italienska) – Äntligen en vacker kvinna!

  6. inger Says:

    underbart, Lisa! underbart härligt!

Kommentarer inaktiverade.


