avvaktar

Veterinären tyckte att jag skulle avvakta, så säger de nästan alltid, de vill inte ha in en på jourtid. Så nu sitter jag här och äter kräftor jag skulle ätit på kräftskiva, i min ensamhet. Jag kan inte ens bjuda katterna eftersom blödande magar ska fastas och sedan skonkostas.

4 svar to “avvaktar”

  1. Ariadne Says:

    Hoppas katten kryar på sig. Saknade dig på kräftskivan!

  2. Jempa Says:

    Ja, hoppas att det går bra med katten! Saknade dig igår, ses snart?! Kram

  3. kattmamman Says:

    Jag saknade er också. Det var inte ens något bra på TV, så jag tyckte lite synd om mig själv. Fast mest synd om kisse så klart. Hoppas ni hade en riktigt trevlig och bra kräftskiva.

  4. Lina/Piraya Says:

    Hur mår kissen idag? Hoppas på bättre.
    /Lina (kattvän och läsare)

Kommentarer inaktiverade.


