förälskad

Japp, jag är ständigt lite förälskad. Det är bara föremålen för min låga som ändras hela tiden. Men det har vi ju diskuterat tusen gånger förrut. Jag är inte desperat eller misshandlar mina barn, jag är bara frisk från många, många års känslokyla och jag älskar att vara förälskad.

Och ja, jag har redan funderat mycket på hur det skulle vara att flytta ihop med den senaste. Inte heller det gör mig till en desperados eller barnmisshandlare utan bara till en drömmare.

2 svar to “förälskad”

  1. Ullah Says:

    Jag tycker det låter underbart! Bara du tar hand om dig själv, och det är jag säker på att du gör.

  2. Ariadne Says:

    Jag tycker du verkar må mycket bättre idag än på väldigt, väldigt länge. Du är värd allt roligt du kan ha :)

Kommentarer inaktiverade.


