Wilma igen

Nej Wilma. Jag berättar aldrig för folk att jag tycker de gör fel, inte ens för Kp och NFT. Inte så länge de inte skadar någon annan.

Hur Kp och NFT väljer att leva sina liv när mina barn inte är där har jag inte med att göra oavsett vad jag skulle tycka. Vad de gör när mina barn är där däremot har med mig att göra och därför kan jag lägga mig i.

Som jag ser det påverkar inte mina tankar och min text ditt liv? Det är där skillnaden mellan oss ligger, jag är ingen tvångsmässig sanningssägare utan låter helt enkelt bli att läsa en blogg där jag blir irriterad på den som skriver.

2 svar to “Wilma igen”

  1. Wilma Says:

    Men ursäkta. Så Kp och NFT har inte skadat någon annan? Och du har aldrig talat om för en vän att han/hon gör nåt galet i dina ögon trots att ingen andra part är inblandad? Du kan alltså ärligt säga att du aldrig, aldrig, aldrig sagt till någon du har en ok relation till att denna agerar på ett sätt du finner märkligt? Att denna människa agerar destruktivt mot sig själv med dina ögon sett? Du har aldrig haft en vän som kanske är en besserwisser, skryter, uttalar sig fördomsfullt om ditten el datten osv osv utan att du påtalat detta? Bara för att det inte skadar någon innebär det ju inte att andra inte finner beteendet märkligt. Och jag tror inte på dig om du säger att du aldrig gjort nåt sånt eller så är du antingen ingen vidare vän alt galet konflikträdd i verkliga livet. Och om det oxå är personangrepp så varsågod och ta bort min kommentar, men då gör du det för att den inte passar dig och ditt sätt att tänka, inte för att den på något sätt är hotfull, förtalande, snuskig eller strider mot någon lag. Det är bara en åsikt stick i stäv mot din egen. Kalla mig gärna tvångsmässig sanningssägare men kanske inte i samma mening som ordet personangrepp.

  2. Anonym Says:

    …men orka…

Kommentarer inaktiverade.


