Nedtrappning

Jag var hos läkaren idag, en ny igen. Men han var trevlig och lyssnade på  min historia och skrattade med mig, för just nu är den rätt skrattretande. Att jag mår så bra sedan Kp flyttade när jag så länge klamrade mig fast vid honom.

I alla fall ska jag försöka trappa ner på mina SSRI. Jag skulle förmodligen kunna börja redan i morgon, men jag vill skjuta på det liiiite, liiiite till och förbereda mig. Så på måndag minskar jag en aning på dosen.

Jag ska försöka skriva om hur jag mår här för att kanske få upp ögonen själv på hur det går. Det kan ju vara svårt att märka direkt att det är på väg åt skogen igen.

4 svar to “Nedtrappning”

  1. Lisa Says:

    Låter bra. Jag kan ”kolla” dina inlägg, läsa dem och se om du verkar må sämre ”mellan raderna”.
    Kramar.

  2. kattmamman Says:

    Tack!

  3. Ullah Says:

    Ja, berätta. Jag kommer att följa med stort intresse.

  4. uniflora Says:

    Lycka till! Jag hoppas det kommer fungera utmärkt att sluta (även om jag inte på nåt sätt tycker det är dåligt att äta tabletterna om behovet finns).

    Kram

Kommentarer inaktiverade.


