Offer

Problemet för mig med att Kp hämtar o lämnar NFT-barnen på dagis är att jag blir ett offer, någon som det är väldigt synd om, någon som blev lämnad för en yngre kvinna.

Så känner jag mig inte men jag är inte bekväm med att andra tror det.

7 svar to “Offer”

  1. Ullah Says:

    Så mycket yngre än hon väl ändå inte? Jag menar, det är ju inte så att du är sextio och hon sexton.

  2. kattmamman Says:

    Hon är fem år yngre, men självklart är det inte åldern som är den springande punkten, utan att han har lämnat mig för någon jag betraktade som min vän, då tycker man automatiskt synd om.

  3. Vera Says:

    Ja, usch… Förstår att det känns trist, men tyvärr tror jag du har rätt. Oj vad mycket snack och spekulationer det måste bli när ni alla rör er i samma mikrokosmos. Just sånt här, otrohet och svek, älskar ju människor att gotta sig i.
    Det hela känns så…. …solkigt på något vis. Men fortsätt hålla huvudet högt, du har ju verkligen inte gjort nåt fel, och i hemlighet tror jag att många (liksom jag fast jag är ju helt utomstående) känner ett visst äckel/fasa/pinsamhet över kp’s beteende.

  4. Ullah Says:

    Ja, du är ju inte ”skurken” i sammanhanget.

  5. Tudorienne Says:

    Men du kan gå omkring med huvudet högt. Det jag skulle tro att folk tänker är att kp och NFT förtjänar varann. Not in a good way.

  6. Maja Gräddnos Says:

    Antingen så är man ett skurk eller ett offer vid en skilsmässa. Folk gillar att se det svart och vitt. Går du ut och roar dig för mycket så är det inte bra heller, då kan man inte tycka synd om dig och känna sig stark i jämförelse.

  7. Anonym Says:

    Herregud, folk tycker och tänker så jävls myvket. Om två månader har de glömt dig och gått vidare till att skvallra om ngn annan

Kommentarer inaktiverade.


