Mål

I morgon börjar mitt nya liv igen. Haha hur många gånger har jag inte tänkt det?

I alla fall är planen att surfa mindre på arbetstid. Jag har ju inget riktigt jobb och därmed har jag fri arbetstid, men jag måste skärpa mig. Med 200% studietakt blir det tufft ändå.

Jag ska så klart äta nyttigare, i sommar har jag ibland ätit ok och ibland verkligen flippat ur långa perioder.

Träna ska jag göra så ofta jag kan, men det har jag gjort hela sommaren så det blir ingen stor ändring.

Huset ska jag fortsätta hålla i ok städat skick. Att lägga tillbaka det man plockat fram eller ställa in smutsig disk i diskmaskinen tar inte längre tid än att låta bli. Det gäller bara att komma ihåg det.

Det känns som att jag tänker så här efter varje sommar, och det håller aldrig. Men om det håller ett tag är det bra..

Ett svar to “Mål”

  1. Ullah Says:

    Jag börjar också ett nytt liv med jämna mellanrum. Hoppas det går bra för dig den här gången!

Kommentarer inaktiverade.


