rent

Jag fick frågan om det alltid var så välstädat hemma hos mig, eller om det bara berodde på att de var här som gäster.

Svaret numera sedan jag började leva själv är att ja, det är alltid så här välstädat nuförtiden.

Inte kliniskt, jag lever med två katter o två barn. Men undanplockat, avtorkad diskbänk och ren toalett.

Jag visste väl att det inte var mitt fel att det var så rörigt här hemma.

4 svar to “rent”

  1. iborian Says:

    Jag märker samma tendenser när maken är borta. Då är allt i ordning – när han kommer hem så blir det kaos.

  2. Ullah Says:

    Hemma hos mig är det tyvärr jag som skapar kaoset.

  3. Maja Gräddnos Says:

    Jag tror det frigör energi när man äntligen har flyttat isär. Även hos mig ser det helt okej ut numera!

  4. SmålandsJenny Says:

    Även här är det mannen som skräpar ner. Jag brukar städa upp när han är på semester och sedan dröjer det typ 2 dagar efter han har kommit hem sedan ser det ut som bombnedslag igen.

Kommentarer inaktiverade.


