fortsättning

Jag har inte haft någon som läst och rapporterat. Men en läsare mailade mig och tyckte att jag borde veta att Kp tydligen läser allt här inne. Jag har inte fått några rapporter tidigare.

Vad jag ska göra med min blogg i framtiden vet jag inte. Jag får fundera.

7 svar to “fortsättning”

  1. Uniflora Says:

    Byt lösenordet iaf. Jag vill gärna du stannar kvar här, men jag förstår du tycker KP och NFTs läsning av bloggen är jobbig (underdrift – inser det).

  2. Helga Says:

    Det tycker jag nog var lite klumpigt gjort av den läsaren, även om det säkert gjordes i största välmening. För hur kan läsaren veta med säkerhet att Kp läser? Det vet han bara själv. Han kan ha hört om vad det står på din blogg på annat sätt. Onödigt att lägga bensin på brasan på detta sätt, kan jag tycka. Och hoppas att jag inte gör det själv nu.

  3. Kattis Says:

    Byt lösenord, byt blogg. Behåll din stolthet!

  4. Maja Gräddnos Says:

    Kram till dig, Km.

    Jag håller med Helga, det var oerhört klumpigt gjort av den läsaren. Det är som att man vill lägga bränsle under konflikten, kanske som jag trodde ibland under värsta tiden för mig, att vissa läsare faktiskt ville se mera konflikt för då blev det bättre läsning… Eller för att man som läsare vill känna sig bättre.

    Jag tror inte att Kp läser. Och just för att han inte läser så föreställer han sig kanske ibland att det du skriver är mycket värre än vad du gör. Jag beundrar dig, Km, för att du håller dig i skinnet och inte drar iväg. Jag hade inte kunnat vara lika stark, jag hade hängt ut både Pelle och Elaka Månsan i samma situation.

    Men, Kps nojor måste få stanna hos honom, det är naturligt att han har dem. Och dina tankar och ord och eventuella nojor måste få stanna hos dig. Annars blir allting bara värre.

    Min bild av vad man presenterar för gemensamma vänner är varsin bit ur en gemensam sanningskaka. Varsin del av sanningen men inte alltid hela sanningen och garanterat inte samma bit. Därför blir det konstigt. Det är upp till vännerna om de kan ta det. Vissa vänner förlorar man, och det är sorgligt. Men det kostar att skilja sig. Mer än man tror.

  5. Anonym Says:

    En skilsmässa är en livskris med mycket sorg och smärta i släptåg. Var rädd om dig Km och försök att ha ett forum utanför bloggsfären. Ett råd i all,välmening. Jag vet hur vingligt och svårt det är och hur viktigt det är med riktiga vänner som stöttar. Själv blev jag en 30 – årig tonåring under en period, men det behövdes. Stor styrkekram.

  6. Anonym Says:

    Mariamamman skrev kommentaren ovan.

  7. AS Says:

    Hon är tonåring med forum live också – och helt fantastisk sådan med ett riktigt kattmammeskratt från för längesedan. Hon existerar i allra högsta grad även utanför denna blogg – tro mig!

Kommentarer inaktiverade.


