Så bra

Jag är så slö när det gäller att fixa en del viktiga saker. Som tur är har jag kommit in på min geologikurs medan jag bara rullat tummarna och ignorerat alla mailuppmaningar jag fått om att logga in och kompletera mina uppgifter.

Skönt, då har jag massor att göra till hösten.

Göra klart exjobbet
Läsa geologi
Läsa floristik och faunistik

Och om jag skulle få tid över, vilket jag inte tror vill jag försöka jobba lite som lärarvikarie. Men eftersom jag kommer att ha studier för 200% är det nog lite för naivt att tro att jag ska hinna med något mer.

2 svar to “Så bra”

  1. Fanny Says:

    Så lustigt att du skriver detta just nu. Jag ska nämligen sälja en del böcker från min tid som biologstudent – bland annat flora- och faunaböcker i fint skick. Hör av dig om du är intresserad! (Annars får du ursäkta att jag försöker ragga köpare i din blogg.)

  2. kattmamman Says:

    Jag tar inte ett dugg illa upp! Tack för erbjudandet.

    Jag har tyvärr läst de här kurserna förrut, men bestämde mig för att hoppa av innan jag tenterade dem, men jag har redan alla böcker jag behöver.

Kommentarer inaktiverade.


