Häst på Ekerö

Jag har undvikit NFT (nakenfototjejen) rätt så länge, jag har tyckt att situationen varit obehaglig även om jag trott på Kps bedyranden om att det inte varit något mellan dem.

Hon å sin sida har inte hållit sig undan från mig, kramats, pratat och varit om sig och kring sig i största allmänhet.

Hur fan kan man göra så mot någon när man samtidigt håller på och (i alla fall mentalt) hånglar upp hennes man?

4 svar to “Häst på Ekerö”

  1. Kattis Says:

    så gör man (som kvinna) när man överhuvudtaget inte bryr sig om den andra kvinnan i fråga, utan bara ser till sina egna behov (den andra kvinnans man). man känner sig totalt empatilös inför den andra kvinnan men vet att man måste spela en roll för att känslorna för mannen inte ska lysa igenom. det är inget ovanligt beteende och kanske inget konstigt beteende heller. hon har ju vetat hela tiden att det är en tidsfråga innan ni tar beslutet om skilsmässa och kan därför ”kosta på sig” att vara lite ”generös” gentemot dig.

  2. Kattis Says:

    och en sak till, det är ju fullkomligt vidrigt av Kp att tillsammans med dig träffa henne som om ingenting.iskall kille…….

  3. Ullah Says:

    Vilken soppa.

  4. Ariadne Says:

    Det är väl en omvänd reaktion där man försöker dölja något skumt/oönskat/konstigt genom att vara övertrevlig för att inte det där man vill dölja ska skina igenom. Inte så trevligt men inte så ovanligt heller tror jag.

Kommentarer inaktiverade.


