Lösenord

Jag skiter faktiskt högaktningsfullt i om Kp läser här inne. Eller för all del om nakenfototjejen gör det.

Jag har bett dem att inte läsa här, eftersom jag vill skriva saker här som kan vara stötande för dem. Läser de här ändå är det helt på deras eget ansvar och det rör mig inte i ryggen.

3 svar to “Lösenord”

  1. haren Says:

    Skönt att du ryter till! Lite sund ”ilska” och gränssättning är aldrig fel!

  2. Maja Gräddnos Says:

    Pelle har ju hittat min blogg och av ren hänsyn så lösenordsskyddar jag en del. Hade han haft en blogg hade jag nog inte alltid kunnat hålla mig från att läsa.
    Men man ska inte läsa varandras bloggar därför att man så lätt gör illa varandra och för att man stör bearbetningen som behövs för att gå vidare. Man behöver stänga mappen liksom, och det är svårare när man blir upprörd. Klart att man skriver saker som den andra parten tar illa upp av – så blir det ju när man delar på sig. Ibland behöver man skydda sig själv genom att skylla saker på motparten, men det behöver ju inte motparten ta del av. Situationen är helt enkelt jävligt känslig och man bör göra det så lätt som möjligt för varandra tycker jag.
    Dock, jag förstår till fullo det administrativt tjorviga i att byta lösenord.

  3. Mary Says:

    Bara det inte går ut över dig om han/de tar illa upp, tänker jag.

Kommentarer inaktiverade.


