para ihop

Söte 25-åringen har starkt emotsagt alla mina försök att få honom att dejta min syster. Men så idag visade jag kort på henne, och plötsligt var han intresserad.

Bästa sättet att ha kvar honom i mitt liv är ju att para ihop honom med minsta systern.

4 svar to “para ihop”

  1. Tudorienne Says:

    Nej det tycker jag verkar vara ett av de klart sämre sätten.

  2. kattmamman Says:

    Varför det?

  3. Tudorienne Says:

    Det är ju du som gillar honom och då är det väl DU som ska ha honom i DITT liv.

  4. kattmamman Says:

    Fast jag gillar honom som en lillebror eller som en son, jag skulle aldrig kunna hångla med honom, det skulle kännas barnarov.

    Blir har tillsammans med min syster är han en i familjen.

Kommentarer inaktiverade.


