Sprit

Vad säger ni AS o AF sprit med godis i, någon sommarkväll?

Någon annan som vill vara med?

10 svar to “Sprit”

  1. Isidor Says:

    Tror du har rikligt med Vodka. Säg till annars. Jag vet inte riktigt vad jag packade från det skåpet.

    Se också¨till att hälla i godiset i god tid (veckor) i förväg.

  2. kattmamman Says:

    Ähh, man kör bara flaskan i diskmaskinen så smälter godiset. Eller vad säger ni flickor? Hur var det vi brukade göra?

  3. Isidor Says:

    Ok. Flåt. Har lite svårt att släppa taget, fast jag vet att ni klarar er mycket bättre utan mig. Eller kanske just därför.

    Jag önskar er en trevlig afton.

  4. Isidor Says:

    …och det där sista kom fram som om jag var alldeles allvarlig.
    Fan.

    Jaja.

  5. uniflora Says:

    Oh! Jag vill vara med… Synd bara jag bor 40 mil bort. Kommer testa diskmaskinstricket dock. 40 grader??

  6. Anna-Bell Says:

    På nittiotalet gjorde man shots i diskmaskinen, det känns igen.

  7. kattmamman Says:

    uniflora: Jag vet faktiskt inte hur varmt det ska vara. Vi körde nog bara på standardprogrammet tror jag…

  8. AS Says:

    Lätt, fast det var i ärlighetens namn godare utan godiset i. Men vad gör man inte för att få den rätta tonårstouchen. Vi får köra med diskmaskinen.

  9. AF Says:

    Lätt jag är på!!! Låter galet trevligt!

    Shotsen ska göras aldeles precis innanman går, eller hellst på själva kalaset, på standardprogrammet på diskmaskinen, så att det fortfarande är lite äckligt halvljummet när man dricker det :-)

  10. sodan Says:

    alltså får jag så är jag gärna med. har ju aldrig provat diskmaskinstricket, men ni låter ju som PROFFS!

Kommentarer inaktiverade.


