svara

Det finns säkert de som inte tycker att jag ska behöva gå i försvar hela tiden, och kanske bara borde låta en del kommentarer försvinna i tystnad.

Men just nu ger det mig väldigt mycket att gå i försvar. För jag var kanske inte helt säker på att jag gjorde allt rätt. Men ju mer jag argumenterar för mina val desto säkrare blir jag på att det är just så här jag ska leva just nu.

5 svar to “svara”

  1. bflmamman Says:

    Jag hejar på dig! Man ska leva efter sig själv, inte efter folks förväntningar. Kram!

  2. Linda Says:

    Jag hejjar också på dig men det vet du redan. Vi måste verkligen försöka planera in den där lunchen snart!!!

  3. kattmamman Says:

    Linda: När som helst nästan… fast helst när jag inte har barnen. Vi kan väl mailas?

  4. Linda Says:

    Absolut!

  5. AS Says:

    Ja, men det du gör är ju det enda roliga med att ett långvarigt förhållande tar slut. Skulle ju vara fullkomligt meningslöst om man inte tog tillvara på det!

Kommentarer inaktiverade.


