ex

Jag kontaktade ju exen, och mailväxlar lite med dem.

Och jag blir så himla lugn varje gång jag läser ett svar från dem. Ex är ju så fantastiska att det är människor man verkligen, verkligen tyckt om, och som man oftast passat bra ihop med även om någon detalj gjorde att man slutade vara ett par.

Jag känner dem bra och vi kommunicerar bra. Och de känner mig jättebra. Jag skulle helst vilja ha exen i en låda och plocka fram och kramas med när jag behöver. Fast som mailare på facebook pasar de också bra.

6 svar to “ex”

  1. Isidor Says:

    Kanske…
    … är det dags att plocka fram en pärm till, och ställa i din hylla? Med ett namn på ryggen?

    Och jag gillar inte det här med EN låda. Kan man inte få en egen låda? Vill inte dela med de andra.

  2. kattmamman Says:

    Nu vet du att du kommer att provocera va?

    Du har inte fått varken en facebookväxling eller en låda ännu. Du får flytta ut på riktigt först så att jag kan sakna dig.

  3. Isidor Says:

    Men vafaaaaaaaaaaaaan….
    Nä, fejjan har jag inte fått nåogt av än, men jag har fyllt hela ditt hus med lådor.

    Och kram fick du häromdagen, men jag misstänker att du kanske vill börja sakna lite först, innan du vill ha egentligen? Vem vet, kanske du bara tillbringar resten av livet med att känna lättnad?

    Jag har inte kontaktat mina ex. Än.

  4. kattmamman Says:

    Du har ju jämnt haft kontakt med dina ex. Så försök inte med mig tack.

  5. Isidor Says:

    Inte på flera år. Faktiskt. Eller jo, vissa, fast jag hade liksom glömt att de var ex… :-p

  6. Ullah Says:

    Stollar! ;)

Kommentarer inaktiverade.


