Familj

Oväntat så får jag inget lån. Det bankmötet mest handlade om var faktist hur vi skulle kunna avsluta lånet så att Kp kan betala sitt nya boende snart. Min pappa ska låna någonstans ifrån, jag vill inte veta hur han gör (inget olagligt!!!!) Men han kommer inte att ha loss pengarna i tid, så frågan är alltså hur vi ska lösa det.

Men jag känner mig lite bortkopplad från hela den ekonomiska biten. För mig är det bara monopolpengar i alla fall. Jag tror att både min lillasyster och min farbror är inblandade i fixandet, och jag är så tacksam. Ibland kan jag ruttna rejält på familjen, och när jag var tonåring så var det ibland pest att ha en så stor släkt som man var tvungen att umgås så mycket med, vi träffades 1-2 gånger i veckan och jag var alltid tvungen att följa med. Men nu, nu inser jag hur lyckligt lottad jag är, och jag hoppas att mina barn också ska ha familjestöd när de blir vuxna.

