What ain´t to be, just might happen

Jag var ute och åt med en själsfrände igår. En kvinnlig sådan som har utvecklats till en väldigt nära vän. Hon köpte katt av mig 2001 och på den vägen är det.

Vi gifte oss samma dag. Blev gravida med samma bf-datum, tyvärr fick jag missfall men hon klarade sig. På dagen sex månader efter att hon fött sin son föddes Lill.  Båda födde barn i vecka 37+0 i samma förlossningssal. Hennes nummer två är nästan precis ett halvår äldre än min Mini.

Och nu har hon för ett halvår sedan skilt sig.

Våra barn fungerar så otroligt bra tillsammans. Lill säger att G är min bästa vän i Södra förorten men min alla bästa vän är själsfrändesonen. Nu ska jag och vännen synka våra barnhelger så gott de går. Det är skönt att inte vara ensam.

2 svar to “What ain´t to be, just might happen”

  1. Tudorienne Says:

    Nästan läskigt, men väldigt intressant ju!

  2. Anna-Bell Says:

    Skönt att ni har varandra. Verkar vara meningen att det ska vara så.

Kommentarer inaktiverade.


