eko för barn på nätet?

Min absoluta favvo-ekobutik med barnkläder ska tyvärr lägga ner. Finns det någon vänlig själ som kan tipsa mig om annat näthäng som har många fina och ekologiska barnkläder.

Jag känner till en hel det shoppar, men de har så litet utbud och när jag handlar vill jag gärna kunna köpa fler plagg från samma butik om inte annat för portokostnaden.

Favvobutiken har förresten utförsäljning med jättebra priser om någon behöver fylla på barngarderoberna.

4 svar to “eko för barn på nätet?”

  1. Helga Says:

    Testa http://www.preceli.se och tala om vad du tycker! Jag känner inte till ”din” butik, men den verkar bra.

  2. kattmamman Says:

    Tack!

    Sortimentet verkar bra tycker jag. Men sidan var inte så snygg och lättnavigerad. Men man kan ju inte få allt.

  3. Hanna Says:

    Jag har handlat ganska mycket på http://www.petitpure.se
    Nu börjar min fyraåring kräva 116 i kläder och då har de inte så stort utbud – men jag får för mig att din stora är lite mindre i storleken än min…

    http://www.ekogarderoben.se tycker jag också är bra – speciellt för baskläder och underkläder som är svårt att hitta ibland.

  4. kattmamman Says:

    Tack Hanna!

    Jag kände till bägge dina länkar men har inte varit inne på länge, och båda butikerna har ryckt upp sig rejält sedan jag sist kollade.

    Min fyraåring har ungefär storlek 110, men jag köper alltid med växtmån, så jag köper 116 till honom nu.

Kommentarer inaktiverade.


