Du behöver mig

Vad hoppades jag få ut av familjerådgivningen?

Först hoppades jag att vi skulle kunna laga allt. Men det gav jag upp redan innan vi gick dit. Men jag hade nog hoppats på att kunna förstå varför, och kanske få någon slags bekräftelse på att vårt förhållande inte är så dåligt, att jag inte är helt uppe i det blå när jag ändå var ganska nöjd.

2 svar to “Du behöver mig”

  1. Mary Says:

    Ska ni gå dit fler gånger? Nu vet jag ju inte hur helhetskänslan var, men jag tänker att det är rätt rimligt att första gången hos en terapeut/rådgivare mest går åt till att etablera en bild av läget, som man sedan kan gå vidare från.

  2. kattmamman Says:

    Nej, vi ska inte dit igen. Det finns inte så mycket mer att arbeta mer. Vi vet båda vad den andra tycker, vi har en rätt klar bild av hur skilsmässan ska gå till.

Kommentarer inaktiverade.


