Chorea Polonica

Har jag sagt att jag hatar honom förresten?

5 svar to “Chorea Polonica”

  1. Kapybaran Says:

    vilket ju är fullt förståeligt.
    kram känns så klent, men ändå: KRAM!

  2. Tudorienne Says:

    Det är nog oundvikligt. Men det kan gå över.

  3. Maja Gräddnos Says:

    Men jag blir nästan glad när jag läser det. Äntligen lite passion, lite känslor. För jag har undrat, när du skriver att kommunikation borde vara en bra grund för ett äktenskap. Men kärlek då? Jag tror inte att man står ut att i längden leva i ett vänskapligt men kärlekslöst äktenskap, det måste ju finnas plats att vara kvinna också. Jag vet att Pelles uppfattning var att det var någonting jag ville och kunde göra i många år till. Men hos mig fanns ju förhoppningen att vi skulle komma fram emot att bli kära i varandra igen. Att det fortfarande fanns nog mycket att utforska.

    Man får hata. I alla fall ett tag. Det är mycket bättre än att vara ljum.

  4. WildaMathilda Says:

    Det låter faktiskt ganska sunt med tanke på nuläget.
    Förmodligen eskalerar det inte och urartar i alla fall så hata på du.

    Och du får en kram från mig med; KRAM!

  5. Annika Says:

    :-( Helt förståeligt. Utan att veta så mycket alls om ert förhållande verkar han ha så HIMLA bråttom, att det känns som om han är förälskad… Och då skulle jag också hata… :-(

Kommentarer inaktiverade.


