Brother

Nu är det dags att gå. Jag är så nervös att jag hade kissat på mig om jag inte varit inkontinensopererad.

10 svar to “Brother”

  1. Kapybaran Says:

    håller tummarna och tänker på dig!

  2. Tudorienne Says:

    Jag tänker på dig. Det kommer gå bra. Tänk på vad DU vill ha sagt.

  3. WildaMathilda Says:

    Kram på distans!!!

  4. Maja Gräddnos Says:

    KRAM

  5. kristina Says:

    tänker på dig!

  6. Ullah Says:

    Jag med!

  7. Linda Says:

    Det kommer att gå jättebra! Första gången vi skulle gå dit ville jag kräkas innan men jag var jättenöjd efteråt.

  8. Uniflora Says:

    KRAM

  9. Sara Says:

    Hoppas det gick så bra som det nu bara kan!

  10. Anna-Bell Says:

    Hoppas att samtalet var givande! Kram

Kommentarer inaktiverade.


