Som tack.

Jag har gått upp i vikt. Mina ridstövlar har gått sönder och för att laga dem så var skomakaren tvungen att sätta in nytt foder så de har blivit trängre. Igår fick jag sådan kramp i benen av stövlarna att jag höll på att svimma, det var fruktansvärt. Som tur är har jag fina vänner som räddade mig genom att dra av stövlarna.

Sen var det en liten tjej som var snäll och lånade ut sina skor till mig så att jag ändå kunde rida. Jag har aldrig träffat henne förrut så det var fantastiskt snällt av henne. och nu vill jag ge henne något som tack. Är ett glassogram en bra present tycker ni?

2 svar to “Som tack.”

  1. Sara Says:

    Absolut! Glass kan aldrig bli fel! Såvida hon inte är laktosintolerant då.. men äh. Glass är perfa!

  2. Ariadne Says:

    Glass låter jättebra tycker jag!

Kommentarer inaktiverade.


