Ekoförortmorsans torsdagsoutfit

Örhängen Pilgrim (kvar från tiden innan ekolöftet), Tröjklänning Velour (bloppad), Jeans DrDenim (kvar från tiden innan ekolöftet), Kängor Viking (här gick funktioin före eko, jag hade inte råd med ekologiska alternatib helt enkelt)

2 svar to “Ekoförortmorsans torsdagsoutfit”

  1. Linda Says:

    Vad innebär ekologiska kläder i praktiken? Jag köper nästan bara ekologiska barnkläder eftersom jag har fått för mig att de inte innehåller några gifter eller andra kemikalier och att barnen därför förhoppningsvis kommer att leva ett längre och friskare liv. Min sambo däremot menar på att det ”bara” handlar om att kläderna framställs på ett mer miljövänligt sätt än annars. Jag förstår ju naturligtvis att de båda går in i varandra. Om du vill och orkar får du gärna skriva ett par rader om det här. Det känns som om det är så inne med ekologiskt just nu, men att det är få som faktiskt vet vad det innebär…

  2. kattmamman Says:

    Bra fråga. Jag ska fundera lite och återkommer förmodligen med en länk…

Kommentarer inaktiverade.


