Dags igen

Jag gav upp allt vad GI heter under julen, men nu försöker jag en omgång till. Och jag mår mycket bättre den här gången än förra. Kanske har kroppen vant sig? Ännu har jag inte gått ner något i vikt, och det är ju det viktigaste, men det kanske kommer?

2 svar to “Dags igen”

  1. Kajsa/Spenatmamman Says:

    GI är helt värdelöst för mig ur viktminskningssynpunkt. Det verkar helt enkelt inte funka. Däremot håller jag vikten fast jag äter gott och bra och aldrig är hungrig… och så mår jag bra av det känner jag.

  2. kattmamman Says:

    Ja det fungerar ju olika för olika personer. Men jag tänker ge det en chans i några veckor innan jag helt dissar det. Jag började i måndags så ännu är det lite för tidigt att ge upp helt.

Kommentarer inaktiverade.


