Jag ger upp tillfälligt

Jag hade ett ynkligt halvkilo kvar till min målvikt. 0,5 pyttiga kilo, ett toalettbesök bara.

Men nu har det skitit sig.

Julbord, födelsedagskalas, make som köper in pepparkakor, besök på Skansens julmarknad.

Jag lägger ner.

Det där larviga halvkilot kommer att bli mer, och så får jag ta itu med det efter jul istället.

Men jag tränar i alla fall nästan varje dag, för det är bland det roligaste jag vet.

Nu ska jag göra en koffeinfri latte til mig och så ska jag länsa pepparkaksburken.

2 svar to “Jag ger upp tillfälligt”

  1. Helena B Says:

    Good for you! KRAM

  2. Tisalen Says:

    Även jag har gett upp. Juletid är värsta tiden för viktnedgång. jag kastar in handuken och hämtar den 11 januari igen

Kommentarer inaktiverade.


