bättre

Idag känns det lite bättre. Igår hade jag gastkramande ångest, den som får mig att tänka att om det inte finns någon lindring så fattar jag inte hur jag ska orka leva vidare.

Jag har bara ätit medicin i sex veckor, och det kan ta längre tid än så för den att fungera helt, jag hoppas, hoppas, hoppas att det bara var en tillfällig dipp. Ikväll vill jag vara ångestfri, men för säkerhets skull tänker jag äta lugnande, jag vill inte in i ångesthjulet igen.

2 svar to “bättre”

  1. Malin Says:

    Jag hoppas med dig att det är en tillfällig dip och att det blir stabilare allteftersom. Vore det nästan inte konstigt med något bakslag?

  2. Tingeling Says:

    Även jag önskar att det ska stabilisera sig snarast. Att icke-ångesten ska bli ett permanent tillstånd för dig, fina Kattmamman. kram

Kommentarer inaktiverade.


