Ångest

Jag somnade efter två och före tre, någongång.

Jag har somnat varenda natt, till slut sover jag.

Nu har jag ÅNGESTEN från helvetet, vid tanken på att inte ta lugnande ikväll. Men de lugnande verkar ha spelat ut sin roll. För att ge effekt måste jag öka dosen ytterligare, och det kan jag inte göra.

För bara några nätter sedan sov jag utan lugnande, då gick det bra. Nu gör det mig helt förstörd.

Jag kan inte leva i en tablettupptrappningsspiral, det måste gå på något annat sätt.

Snart, snart, snart äter Minikatten (tror jag). Fast jag fattar inte riktigt hur man gör.

2 svar to “Ångest”

  1. Fibula Says:

    Jag lider med dig…

    Har ni inte möjlighet att åka bort ett tag hela familjen? Långt bort. Ibland kan det hjälpa..

    Kram

  2. kattmamman Says:

    Nej hjälper inte utan gör allt värre.

    Jag vet inte om det finns något yttre som kan hjälpa mig just nu. Det är antingen SSRI-preparat eller min egen ångesthantering som hjälper. Inga resor, inga mattor ingen avslappning.

Kommentarer inaktiverade.


