Glad idag

Idag var jag hos min läkare igen. Den här gången för att få hjälp med en sticka i foten. Stickan rörde hon inte, men hon okejade alla mina funderingar om amning och tabletter.

Jag fortsätter amma tills Minikatten behagar äta. Det går ju inte att tvinga honom, och det är inte så akut att jag ska sätta honom på någon svältkur för att tvinga honom att dricka ur flaska.

Under tiden äter jag så mycket tabletter jag behöver av antingen ena eller andra sorten och med eller utan lugnande vad som behövs för just den kvällen.

Jag har sovit två nätter utan beroendeframkallande lugnande och tror att det blir en till. Så länga jag inte försöker trappa ner hoppas jag att det ska gå bra och att jag ska sova på nätterna.

Min läkare är så bra, jag är så glad att jag bytte ut doktor Arsle och hittade doktor Bäst.

