Klippt igen

Så var det kört igen. Jag vet inte varför jag skriver alla de här inläggen? Kanske för att ha lite koll på min sömnlöshet? Jag antecknar inte någon annanstans.

Ångesten är liksom frikopplad från tankarna. Den finns som en fysisk sveda i magen. och då hjälper det inte att putta iväg tankar. I alla fall inte som jag gör det.

Hela tiden fladdrar sömnlöshetstankar omkring i mitt huvud. Jag försöker fånga upp dem och tänka dem ordentligt för att sedan putta iväg dem. Jag tror att jag gör på fel sätt. Som jag gör det nu är det inte ett dugg framgångsrikt, och jag blir bara påmind om att jag försöker bli av med något.

Jag vill inte ha tips på hur jag ska tänka, det är inte därför jag skriver det här inlägget. Tipsen vill jag ha av min terapeut, så att jag slipper bli förvirrad.

3 svar to “Klippt igen”

  1. Kristina Says:

    inga tips. bara kram.

  2. frida Says:

    Fy, jag vet hur jobbigt det känns. Jag skrev också mycket förut, när det var jobbigt i livet, ordentligt så. För mig var skönt att skriva av mig och ffa skönt att läsa det senare när man mådde bättre. Man får ett tydligt kvitto på att det vänder.
    Kram

  3. Linda Says:

    Skickar ett gäng bamsekramar, jag tänker på dig mycket.

    Kram!

Kommentarer inaktiverade.


