Och igen

Vakennatt igen.

Jag måste ju bara skriva det.

Analys den här gången. Jag har ingen som helst aning. Jag var trött, jag har varit ute länge idag, jag har ätit sömntablett en hel. Det finns ingen som helst anledning till att jag inte kan sova.

5 svar to “Och igen”

  1. Cinks Says:

    Hm, nedrans att den där sömnen har så svårt att infinna sig. Jag har också haft en vakennatt men mest på grund av en liten som velat äta varannan timme och däremellan legat och sparkat på mig. Lite trött idag då… Hur känner du dig efter så många vakennätter, du måste ju vara helt slut eller? Hoppas det på nåt mirakulöst sätt vänder…

  2. lena Says:

    Är du vaken hela natten, eller får du sova något.

  3. Fibula Says:

    Jag lider med dig…

  4. kattmamman Says:

    Nej, jag är inte vaken hela natten längre. Och det beror på att jag stoppar i mig fler tabletter och dessutom tar lugnande när jag märker att det inte går att sova. Jag tror att jag somnade vid halvtre inatt. Och eftersom jag sovit fyra nätter på rad (bortsett från ganska så mycket amning) innan så har jag inte varit ett dugg trött idag.

  5. Maria Says:

    Jag lider med dig. Och skickar en kram. Nej, flera.

Kommentarer inaktiverade.


